Firany  zasłony karnisze rolety pościel  - sklep internetowy

Częste pytania (FAQ)

Częste zadawane pytania

Zapraszamy do zapoznania się z najczęściej zadawanymi pytaniami przez Klientów naszego sklepu:

 

DOSTAWA:

1. Jakie są koszty wysyłki?

Najtańsza opcja wysyłki zawsze wyświetlona jest w danym produkcie nad jego ceną.

Paczkomat InPost: 11,90 zł.

Przesyłki standardowe wysyłane Kurierem: 12,90 zł.

Natomiast, przesyłki kurierskie za pobraniem 16,90 zł.

Zamówienia powyżej 250 zł, wysłane są bezpłatnie Paczkomatami InPost po wpłacie środków na konto.

Oferujemy przesyłki ponadgabarytowe typu dłużyca w cenie 47,90 zł (do 300 cm) i 199,90 zł (powyżej 350 cm).

2. Kiedy możliwa jest wysyłka za pobraniem?

Za pobraniem wysyłamy wyłącznie produkty gotowe.

Pozostałe zamówienia szyte na wymiar podlegają przedpłacie na konto.

3. Czy kurier zadzwoni i przywiezie paczkę o konkretnej godzinie?

Kurierowi udostępniamy numer telefonu, jednak niestety nie ma obowiązku dzwonić do adresata. Godzinę dostarczenia wybiera Kurier.

4. Dostałam/em uszkodzoną paczkę, co mam zrobić?

Takie sytuacje zdarzają się, na szczęście nie często. Istotne jest, aby został spisany protokół szkody w obecności Kuriera. W przypadku gdy Kurier odjechał skontaktuj się z firmą kurierską. Na spisanie protokołu masz 7 dni - jednak nie zwlekaj. Następnie niezwłocznie poinformuj nas o całej sytuacji.

5. Wysyłka za granicę i jej koszty?

Paczki wysyłamy również za granicę, koszt wysyłki uzależniony jest od wagi oraz rozmiarów przesyłki. W tym celu prosimy o kontakt mailowy bądź telefoniczny. Więcej informacji oraz dokładne kwoty można znaleźć również w zakładce CZAS I KOSZTY DOSTAWY.

6. Czy istnieje możliwość odbioru osobistego?

Wszystkie zakupione produkty można odebrać osobiście w "Centrum Dekoracji Magdalena" przy ul. Warszawskiej 227 w Tarnobrzegu.

 

PRODUKTY:

1. Czy szyjemy zamówienia na wymiar?

Tak, posiadamy własną pracownie krawiecką i realizujemy zamówienia na indywidualny wymiar Klienta. 

2. Zamówienie szyte na wymiar oraz jego koszt?

W celu wyceny indywidualnego zamówienia szytego na wymiar klienta, prosimy o kontakt mailowy biuro@magdalena.pl

Po akceptacji wyceny i opłaceniu zamówienia, przystępujemy do jego realizacji.

3. Jak podawać wymiary do wyceny?

Do wyceny podajemy wysokość jaką chcemy uzyskać oraz szerokość z zaznaczeniem czy jest ona podana na gotowo do zawieszenia czy na prosto przed zmarszczeniem.

Pomocne jest też w wycenie podanie długości karnisza.

4. Czas realizacji?

Produkty gotowe wysyłamy do 3 dni roboczych od dnia zaksięgowania pieniędzy na koncie bankowym, dekoracje na wymiar realizowane są do 14 dni roboczych liczonych od dnia zaksięgowania wpłaty.

5. Cena firanki lub zasłony na wymiar jest wyższa niż gotowej. Dlaczego?

Cena dekoracji na zamówienie jest wyższa ponieważ, jest to szycie nieszablonowe, nie pochodzące z masowej produkcji. Wymagające indywidualnej, zazwyczaj jednostkowej realizacji na dokładne wymiary podane przez klienta.

6. Czy mogę otrzymać próbki tkanin?

Tak, wysyłamy do 5 darmowych próbek tkanin zasłonowych. Aby je zamówić prosimy zapoznać się z zakładką PRÓBKI TKANIN.

7. Czy mogę obejrzeć produkt przed zakupem, czy jest sklep stacjonarny?

Po wcześniejszym kontakcie produkty można obejrzeć osobiście. "Centrum Dekoracji Magdalena" znajduję się przy ul. Warszawskiej 227 w Tarnobrzegu.

 

USŁUGI:

1. Wymiar nie odpowiada, potrzebuję wyceny na indywidualne zamówienie.

Realizujemy bezpłatne mailowe wyceny dekoracji oraz osłon okiennych na wymiar Klienta.

2. Jak długo będę czekać na wycenę?

Wyceny sporządzamy w ciągu 48 godzin.

3. Dlaczego nie otrzymałam/em odpowiedzi na przesłane zapytanie?

Na wszystkie zapytania staramy się odpowiadać na bieżąco. Zdarza się, że wiadomość nie dotrze lub trafi do folderu spam. Prosimy o kontakt telefoniczny.

4. Czy realizujemy pomiary u Klienta w domu?

Tak, oferujemy bezpłatne pomiary w ramach kompleksowych usług dekoracji okna.

5. Czy mogę liczyć na pomoc w wyborze?

Praktykujemy doradztwo i projekt do każdego okna czy aranżacji.

6. Czy ktoś zawiesi moje karnisze, upnie zasłony lub zainstaluje rolety?

Oferujemy montaż karniszy i rolet u Klienta w domu czy firmie.

7. Żaluzja nie działa tak jak trzeba, zacina się mechanizm rolet?

Świadczymy profesjonalny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny.

 

PROMOCJE:

1. Kupon rabatowy, zniżka?

Jeśli otrzymali Państwo kupon rabatowy lub na stronie aktualnie trwa promocja mogą Państwo użyć kodu rabatowego obniżającego kwotę zakupu wybranych produktów.

W tym celu należy kliknąć w koszyku "mam kod rabatowy", wpisać jego treść, następnie zatwierdzić klikając "użyj".

System uwzględnia najbardziej korzystny rabat dla Klienta.

Kodowi rabatowemu podlegają zamówienia o wartości powyżej 100 zł.

2. Co to są produkty promocyjne?

Są to produkty objęte promocją bądź już przecenione nie podlegające rabatom, kodom rabatowym oraz innym akcjom obniżającym ich cenę.

 

ZAMÓWIENIA:

1. Zamówienia mailowe i telefoniczne?

W przypadku problemów z dokonaniem zakupów w sklepie, zamówienie można złożyć drogą mailową na adres biuro@magdalena.pl lub telefoniczną pod nr telefonu (+48) 512 319 125 podając dokładne dane do wysyłki oraz link do produktów.

2. W jakich godzinach pracuję sklep magdalena24.pl?

Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:30 do 17:30 oraz w soboty od 9:00 do 14:00. W tych godzinach działają również nasze infolinie i numery telefonu.

3. Gdzie znajdę potwierdzenie mojego zamówienia?

Potwierdzenie złożonego zamówienia wysyłane jest automatycznie na adres mailowy podany podczas zakupów.

4. Jaki jest status mojego zamówienia?

Na każdym etapie zamówienia, począwszy od złożenia aż po wysyłkę Klient jest informowany na bieżąco wiadomościami e-mail o aktualnym statusie swojego zakupu.

5. Czy mogę anulować swoje zamówienie?

W tym celu należy wysłać do nas wiadomość mailowo lub skontaktować telefonicznie pod nr telefonu (+48) 512 319 125.

6. Jak dowiem się, że zamówienie zostało wysłane, czy otrzymam nr przesyłki?

Potwierdzenie wysyłki zamówienia nadejdzie w osobnym mailu, wraz z indywidualnym nr paczki do śledzenia u wybranego wcześniej przewoźnika. Status ten można również sprawdzić w zakładce "Moje konto".

7. Czy istnieje możliwość przyśpieszenia czasu realizacji zamówienia?

Produkty gotowe wysyłamy w terminie do 3 dni roboczych, natomiast produkty na indywidualny wymiar wykonywane są według ustalonej wyceny oraz specyfikacji Klienta. Niestety z przyczyn technicznych tych zamówień nie możemy przyśpieszyć.

8. Otrzymałem inny towar niż zamówiłem, co mam zrobić?

W przypadku rozbieżności towaru z zamówieniem poinformuj nas o tym drogą mailową lub telefoniczną. Na pewno wspólnie rozwiążemy sytuacje.

 

PŁATNOŚCI:

1. Jak opłacić zakupy?

Sposoby i formy płatności za zamówienie dostępne są w zakładce FORMY PŁATNOŚCI.

2. Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Na wszystkie sprzedawane produkty wystawiamy paragony, a także po uprzednim zaznaczeniu przez Klienta - faktury VAT.

3. Czy mogę zapłacić w obcej walucie?

Tak, oferujemy naszym Klientom możliwość zapłaty za zakupy w Euro. Numer rachunku dostępny w zakładce Nasze konta bankowe.

 

REZYGNACJA Z ZAMÓWIENIA:

1. Czy mogę odesłać produkt gotowy?

Jak najbardziej tak, produkty gotowe podlegają zwrotowi w przypadku nienaruszonego, pełnowartościowego produktu wraz z oryginalnym opakowaniem oraz paragonem. Niezbędny będzie również wypełniony formularz odstąpienia od umowy zakupu.

2. Czy mogę odesłać produkt na indywidualny wymiar?

Niestety, produkty wykonane na indywidualne zamówienie Klienta oraz odcięte z metra nie podlegają zwrotowi ponieważ zostały wykonane na wyraźne życzenie i specyfikacje danego Klienta. Ich późniejsza odsprzedaż jest nie możliwa. Prosimy o przemyślane zakupy.

3. Na jaki adres mam odesłać paczkę?

Adres korespondencyjny to:

PPHU Magdalena Lesław Chwałek 

Al. Warszawska 227 

39-400 Tarnobrzeg

4. Zrezygnowałem lub anulowałem zamówienie, kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?

W przypadku odstąpienia od umowy, zwrot środków następuje do 14 dni od momentu, w którym zostaliśmy poinformowani o rezygnacji z zamówienia.

5. Na jaki nr konta zostanie zwrócona płatność?

Zwrot środków nastąpi na ten sam nr konta, z którego nadeszła płatność.

 

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Napisz do nas lub zostaw telefon (lewy dolny róg sklepu) oddzwonimy w ciągu 26 sekund!

UWAGA! Prosimy o rozważne zakupy. Wszystkie produkty odcięte z belki nie podlegają zwrotowi. Dotyczy to również produktów szytych oraz modyfikowanych na indywidualny wymiar Klienta.

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Darmowa dostawa
Darmowa dostawa (DPD Pickup, automaty paczkowe, Żabka, Dino) już od 199,00 zł.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium