Firany  zasłony karnisze rolety pościel  - sklep internetowy

P. Lojalnościowy

Program lojalnościowy Sklepu internetowego Magdalena24.pl

Załóż konto i dołącz do programu dzięki, któremu możesz uzyskać stały rabat nawet do 10%.

 

Wszystko co trzeba zrobić to:

1. Zarejestruj konto w sklepie Magdalena24.pl

2. Za każdą wydaną złotówkę otrzymasz 10 punktów.

3. Zbierane punkty naliczają się automatycznie za każde zakupy, a także inne aktywności w serwisie*.

*dodatkowe 10 punktów można otrzymać za każdą dodaną opinię o produkcie w sklepie. Bądź jednorazowo za zapisanie do naszego Newslettera.

4. Po uzyskaniu odpowiedniej ilości punktów, otrzymasz stały rabat.

5. Ilość zebranych punktów można zobaczyć po zalogowaniu na swój panel klienta.

 

UWAGA!

Punkty nie są dodawane za zamówienia indywidualne, mailowe oraz za koszty wysyłki.

Stały rabat nie jest udzielany na produkty w promocji lub już przecenione.

W tej sytuacji system uwzględnia najbardziej korzystną zniżkę dla Klienta.

Sprawdź poniżej pełny regulamin.

 

REGULAMIN PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO

  1. Program lojalnościowy przeznaczony jest dla Kupujących posiadających Konto. Uzyskiwanie i używanie Punktów przez Kupującego jest możliwe z wykorzystaniem Konta.
  2. Z momentem założenia Konta, Kupujący staje się uczestnikiem Programu lojalnościowego.
  3. Za każde 1 zł wydane w Sklepie w ramach pojedynczego zamówienia, Kupujący otrzyma następującą liczbę Punktów: 10 z zastrzeżeniem ust. 4-5.
  4. Punkty za złożone zamówienie będą przysługiwać Kupującemu wyłącznie w przypadku, w którym Sprzedawca zawrze z Kupującym umowę sprzedaży. Punkty zostaną przyznane Kupującemu automatycznie, w terminie realizacji zamówienia.
  5. Do wyliczenia liczby Punktów przysługujących za złożone zamówienie brane są pod uwagę wyłącznie środki pieniężne wydane przez Kupującego na towary zamówione w Sklepie bez wykorzystania Punktów, oraz bez uwzględnienia dodatkowych kosztów związanych z zamówieniem towaru, takich jak np. koszt dostawy.
  6. W przypadku, w którym Kupujący zapisze się po raz pierwszy do newslettera prowadzonego przez Sprzedawcę w ramach Sklepu, Kupującemu przysługiwać będzie następująca liczba Punktów: 10. Przyznanie Punktów z tytułu zapisania się do newslettera następuje niezwłocznie, w sposób automatyczny, nie później niż w ciągu 7 dni po zapisaniu się przez Kupującego do newslettera.
  7. Kupujący może uzyskać następującą liczbę Punktów: 10 za każdą dodaną za pośrednictwem Konta opinię w Sklepie o zakupionym przez Kupującego w Sklepie produkcie. Punkty przysługujące Kupującemu z tytułu dodania opinii zostaną przyznane niezwłocznie, w sposób automatyczny, nie później niż w ciągu 7 dni po dodaniu opinii przez Kupującego. Sprzedawca zwraca uwagę, że może nie zaakceptować opinii, która zawiera treści bezprawne lub sprzeczne z zasadami współżycia społecznego.
  8. Uzyskiwane przez Kupującego Punkty składają się na jedną pulę.
  9. Aktualna liczba zebranych przez Kupującego Punktów będzie widoczna w Koncie.
  10. W przypadku, gdy aktualna pula zgromadzonych w Koncie Punktów przekraczać będzie określony w niniejszym postanowieniu próg punktowy, Kupujący uzyskiwać będzie zniżkę podczas każdych zakupów w Sklepie dokonywanych z wykorzystaniem Konta, w wysokości określonej poniżej:
    • 5% — po zgromadzeniu następującej liczby Punktów: 5000;
    • 6% — po zgromadzeniu następującej liczby Punktów: 6000;
    • 7% — po zgromadzeniu następującej liczby Punktów: 7000;
    • 8% — po zgromadzeniu następującej liczby Punktów: 8000;
    • 9% — po zgromadzeniu następującej liczby Punktów: 9000;
    • 10% — po zgromadzeniu następującej liczby Punktów: 10000.
  11. Wskazane w powyższym ustępie wartości zniżki nie sumują się.
  12. Zniżka w odpowiedniej wysokości naliczana będzie automatycznie i obejmować będzie łączną cenę towarów będących przedmiotem zamówienia Kupującego.
  13. Sprzedawca ma prawo anulować Punkty:
    1. naliczone za zamówienia, za które Sprzedawca zwrócił Kupującemu wpłacone za towar środki pieniężne (np. w przypadku skutecznego odstąpienia od umowy sprzedaży przez Kupującego);
    2. przyznane pomimo nieskutecznego opłacenia zamówienia (co nie oznacza braku możliwości nabycia Punktów ponownie, w wyniku prawidłowego opłacenia zamówienia);
    3. przyznane za powtórny zapis do newslettera;
    4. przyznane za dodanie opinii, co do której Sprzedawca stwierdził, iż zawiera ona treści bezprawne lub sprzeczne z zasadami współżycia społecznego.
  14. Punkty zgromadzone w Programie lojalnościowym można wykorzystać jedynie w sposób określony w niniejszym paragrafie.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Darmowa dostawa
Darmowa dostawa (DPD Pickup, automaty paczkowe, Żabka, Dino) już od 199,00 zł.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium