Wersje językowe
Wersja językowa
PYTANIA I ODPOWIEDZI

Najczęściej zadawane pytania przez Klientów naszego sklepu:

1. Koszt wysyłki?

Najtańsza opcja wysyłki zawsze wyświetlona jest w danym produkcie nad jego ceną.

Przesyłki standardowe wysyłane są: 9,90 zł Poczta Polska lub 14,50 zł Kurier.

Natomiast, przesyłki za pobraniem 12,40 zł Poczta Polska i 17 zł Kurier.

Zamówienia powyżej 299 zł, wysłane są bezpłatnie.

2. Wysyłka za pobraniem?

Za pobraniem wysyłamy wyłącznie produkty gotowe.

Pozostałe i zamówienia szyte na wymiar podlegają przedpłacie na konto.

3. Wysyłka za granicę i jej koszty?

Paczki wysyłamy również za granicę, koszt wysyłki uzależniony jest od wagi oraz rozmiarów przesyłki. Więcej na informacji oraz dokładne kwoty można znaleźć w zakładce CZAS I KOSZTY DOSTAWY.

4. Odbiór osobisty?

Wszystkie zakupione produkty można odebrać osobiście w "Centrum Dekoracji Magdalena" przy ul. Warszawskiej 227 w Tarnobrzegu.

5. Zamówienie szyte na wymiar oraz jego koszt?

W celu wyceny indywidualnego zamówienia szytego na wymiar klienta, prosimy o kontakt mailowy biuro@magdalena.pl

Po akceptacji wyceny i opłaceniu zamówienia, przystępujemy do jego realizacji.

6. Jak podawać wymiary do wyceny?

Do wyceny podajemy wysokość jaką chcemy uzyskać oraz szerokość z zaznaczeniem czy jest ona podana na gotowo do zawieszenia czy na prosto przed zmarszczeniem.

Pomocne jest też w wycenie podanie długości karnisza.

7. Czas realizacji?

Produkty gotowe wysyłamy do 3 dni roboczych od dnia zaksięgowania pieniędzy na koncie bankowym, dekoracje na wymiar realizowane są do 14 dni roboczych liczonych od dnia zaksięgowania wpłaty.

8. Cena firanki lub zasłony na wymiar jest wyższa niż gotowej. Dlaczego?

Cena dekoracji na zamówienie jest wyższa ponieważ, jest to szycie nieszablonowe, nie pochodzące z masowej produkcji. Wymagające indywidualnej, zazwyczaj jednostkowej realizacji na dokładne wymiary podane przez klienta.

9. Próbki tkanin?

Wysyłamy do 5 darmowych próbek tkanin zasłonowych. Aby je zamówić prosimy zapoznać się z zakładką PRÓBKI TKANIN.

10. Kupon rabatowy?

Jeśli otrzymali Państwo kupon rabatowy lub na stronie aktualnie trwa promocja mogą Państwo użyć kodu rabatowego obniżającego kwotę zakupu wybranych produktów.

W tym celu należy kliknąć w koszyku "mam kod rabatowy", wpisać jego treść, następnie zatwierdzić klikając "użyj".

System uwzględnia najbardziej korzystny rabat dla Klienta.

Kodowi rabatowemu podlegają zamówienia o wartości powyżej 100 zł.

11. Produkty promocyjne?

Produkty objęte promocją bądź już przecenione nie podlegają rabatom, kodom rabatowym oraz innym akcjom obniżającym ich cenę.

12. Zamówienia mailowe i telefoniczne?

W przypadku problemów z dokonaniem zakupów w sklepie, zamówienie można złożyć drogą mailową na adres biuro@magdalena.pl lub telefoniczną pod nr telefonu (+48) 512 319 125 podając dokładne dane oraz link do produktów.

13. Jak opłacić zakupy?

Sposoby i formy płatności za zamówienie dostępne są w zakładce FORMY PŁATNOŚCI.

14. Paragony i faktury?

Na wszystkie sprzedawane produkty wystawiamy paragony, a także po uprzednim zaznaczeniu przez Klienta - faktury VAT.

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Załóż konto
Waluty
Darmowa dostawa
Darmowa dostawa (Poczta Polska Kurier 48) już od 299,00 zł.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl