Pomoc
- Jak kupować
- Bezpłatne próbki tkanin i żaluzji
- Pomiary i szycie na wymiar
- Kupony i rabaty
- Dlaczego my?
- Częste pytania
Oferta naszego sklepu internetowego obejmuje sprzedaż kilku asortymentów, ale głównym są firany i zasłony. Pragnąc sprostać wymaganiom klienta stworzyliśmy kolekcję gotowych kompletów o sprawdzonych i uniwersalnych wymiarach. Decydując się na zakup firan czy zasłon należy w odpowiedni sposób dokonać pomiaru długości i szerokości okien oraz karniszy.
***
Jak kupować firany w metrażu?
Kupując firanę na metry należy pamiętać, że zwykle ma ona już określoną wysokość, np. 250 cm i wtedy potrzebna nam ilość firany jest długością karnisza plus ilością dodatkową, jaką chcemy przeznaczyć na jej zmarszczenie.
Przyjmuje się, że szerokość firany powinna stanowić stosunek 1:2, tj. na 1 metr bieżący karnisza przypadają dwa metry bieżące firany.
Pomiar szerokości uzależniony jest od sposobu mocowania firany – jeżeli wisi ona na szynie sufitowej, mierzenie powinno być wykonane na całkowitej jej długości. Jeżeli natomiast firana będzie wisiała na karniszu, mierzymy tylko jego długość, bez żadnych elementów ozdobnych.
Firany metrażowe sprzedawane są jako firany nieobszyte, tak więc ich obszycie jest niezbędne. Pamiętać należy jednak o kilku dodatkowych centymetrach materiału, które trzeba dodać na obszycie boków. Z reguły dodawane jest ok. 10 cm.
Jest to konieczne, ponieważ obszycie boków firany powoduje zmniejszenie ostatecznego wymiaru szerokości, a dzięki dodaniu kilku centymetrów, szerokość docelowa pozostanie bez zmian.
Jeśli mamy już wybraną firanę i znamy jej dokładne wymiary, możemy złożyć zamówienie.
Jeśli chcemy, by firana, którą wybraliśmy była obszyta i miała wszytą taśmę marszczącą, czyli „ zrobiona na gotowo”, wybieramy zakładkę USŁUGI DODATKOWE- SZWALNIA,
a w niej jeden z pakietów, w zależności od tego, ile metrów firany mamy do obszycia przed jej zmarszczeniem.
Wybierz pakiet: Szycie/obszywanie-boków
UWAGA!
Do wyboru pakietu nie doliczmy 10 cm firany w przypadku przełomowych szerokości np. przy szerokości 310 cm wybieramy pakiet do 300 cm.
Pomiar szerokości:
- Szyna sufitowa, mierzymy jej całkowitą szerokość
- Karnisz rurowy,mocowany do ściany lub sufitu/ mierzymy jego całkowitą szerokość bez elementów ozdobnych na końcach karnisza.
Pomiar długości (wysokości):
Standardowo stosuje się trzy rodzaje długości:
- do parapetu
- tuż poniżej parapetu
- do podłogi
Wysokość jaką chcemy uzyskać, mierzymy od żabki lub haczyka mocującego firanę do wymaganej długości.
W przypadku długości do podłogi, należy odjąć 2-3 cm .
PRODUKTY CIĘTE Z METRA, (FIRANY METRAŻOWE) ORAZ PRODUKTY MODYFIKOWANE NA WYMIAR KLIENTA
WYSYŁAMY TYLKO I WYŁĄCZNIE PO UPRZEDNIEJ WPŁACIE NA KONTO.
***
Jak kupować zasłony na wymiar?
W przypadku chęci zakupu zasłon na indywidualny wymiar zalecamy bezpośredni kontakt z biurem obsługi Klienta pod adresem mailowym biuro@magdalena.pl lub telefoniczne pod nr telefonu 15 823 65 77.
Z uwagi na fakt, że tkaniny występują na różną szerokość, raport wzoru może być funkcjonalny tylko w jedną stronę, a zasłony mogą pełnić funkcje zaciemniającą lub tylko dekoracyjną.
Koniecznie jest doprecyzowanie wszystkich tych szczegółów. Istotna informacją jest również stosunek marszczenia, rodzaj taśmy, czy sposób mocowania zasłon do karnisza np. przelotki, żabki czy tunel.
Po wybraniu tkaniny na zasłony, ustaleniu niezbędnych szczegółów i akceptacji przedstawionej wyceny,
polecamy zamówienie próbek materiału w celu sprawdzenia jego rzeczywistej faktury oraz kolorystyki.
UWAGA!
Próbki tkanin są bezpłatne (do 5 szt.), jedynie na poczet wysyłki pobierana jest kwota 10 zł, która w późniejszym czasie w przypadku zamówienia dekoracji na wymiar jest odliczana od wartości całego zamówienia.
***
Jak kupować proste karnisze aluminiowe typu KS?
Jeśli potrzebujemy proste odcinki szyn nie ma nic prostszego, wystarczy z listy wybrać interesującą nas długość karnisza i dodać do koszyka*.
*Prosimy o zwrócenie uwagi na koszty wysyłki szyn dłużycowych tj. ponad 200 cm.
UWAGA!
Aby zamówić karnisz o długości - 138 cm, wybieramy szynę o długości 150 cm, a w uwagach zamówienia wpisujemy żądaną wartość karnisza w tym wypadku jest to 138 cm.
Usługa ta jest płatna. Docinanie pojedynczej szyny na wymiar to - 5,00 zł za jedną skracaną szynę.
***
Jak kupować gięte karnisze aluminiowe
na indywidualne zamówienie?
Wykonujemy gięcie szyn aluminiowych KS na indywidualny wymiar Klienta, jak również zamówienia według przesłanych szkiców czy projektów uwzględniających gięcia szyn pod odpowiednim kątem.
Docinanie oraz gięcie szyn jest traktowane jako dodatkowa usługa i jej koszt to odpowiednio:
1 x gięcie pod kątem 90 stopni - 25 zł
1 x docięcie szyny na dokładny wymiar - 5 zł
Warto podkreślić, iż w przypadku łączenia wielu szyn koniecznie jest zastosowane łącznika:
Koszt łączników:
Aluminiowy to 14 zł
Aluminiowy to 7 zł.
W przypadku takich realizacji najłatwiej jest się skontaktować pod adresem mailowym biuro@magdalena.pl lub pod nr telefonu 512 319 125.
Koszty dostawy karniszy:
Ważnym aspektem przy wycenie szyn jest ich dostawa:
- w przypadku długości karniszy do 250 cm koszt wysyłki wynosi 48 zł.
- szyny powyżej 300 cm wykonujemy tylko i wyłącznie z zastosowaniem łączników.
***
Jak kupować za granice?
Oferujemy Klientom wysyłkę naszych produktów za granicę Polski.
Dużo jednak zależy od samej lokalizacji, kraju dostawy czy wysyłanego gabarytu. W celu wyceny wysyłki zagranicznej prosimy o kierowanie zapytań do biura obsługi Klienta pod adresem mailowym biuro@magdalena.pl lub telefoniczne pod nr telefonu 15 823 65 77.
***
Jak kupować - zasady ogólne:
- Każdy komplet proponowany na stronie ma podane wymiary na prosto oraz w opisie wymiary do jakiego karnisza może być zastosowany.
- Dokonując jakichkolwiek zmian w gotowym produkcie jedyną formą zapłaty jest przedpłata.
- Skracając długość kompletu doliczana jest dodatkowa kwota 16 zł.
- Korygowanie szerokości lub zamawianie indywidualnych wymiarów kompletu traktowane jest jako dodatkowa usługa co wiąże się z wyższymi kosztami.
- Do wartości zamówienia doliczamy od 13,90 do 25,00 zł na pokrycie kosztów wysyłki.
- Zamówienia przyjmujemy poprzez nasz sklep internetowy, a także pocztą elektroniczną na adres e-mail: biuro@magdalena.pl, oraz telefonicznie pod nr tel. 512 319 125.
- Zaraz po złożeniu zamówienia poprzez nasz sklep internetowy na Twój adres e-mail wyślemy potwierdzenie jego przyjęcia. Po jego sprawdzeniu dokonaj potwierdzenia złożonego zamówienia klikając w link.
- Zamówienia składane e-mailem lub droga telefoniczna będą potwierdzane przez nasz sklep internetowy e-mailem lub telefonicznie.
- W przypadku wybrania przy zamówieniu formy płatności "przedpłata" potwierdzenia zamówienia i dokonanej wpłaty oczekujemy w terminie 7 dni roboczych licząc od daty złożenia zamówienia. Nie otrzymanie przez nas w terminie 7 dni takiego potwierdzenia uznamy za rezygnację Państwa ze złożonego zamówienia.
- Potwierdzenie zamówienia jest generowane przez system sklepu automatycznie, dlatego prosimy nie dołączać do niego swojej korespondencji. Wszelkie informacje możecie Państwo uzyskać pod adresem e-mail: biuro@magdalena.pl.
- Zamówienia realizujemy na terenie kraju i z zagranicy.
- Ceny podane są w złotych polskich i są cenami brutto.
- Możliwe jest odstąpienie od umowy. Prosimy powiadomić nas o tym e-mailem na adres: leszek@magdalena.pl wysyłając druk odstąpienia od umowy który można pobrać pod linkiem: https://magdalena24.pl/pl/i/Odstapienie-od-umowy/39
- Podczas składania zamówienia prosimy zwrócić uwagę na podanie dokładnych danych i poprawne wypełnienie formularza zamówień, gdyż to warunkuje jego realizację. Wszystkie pola zaznaczone jako obowiązkowe muszą zostać wypełnione; w przeciwnym wypadku zamówienie nie zostanie zrealizowane. Natomiast przy zamówieniach składanych e-mailem lub telefonicznie warunkiem ich realizacji jest dokładne określenie: nazwy zamawianego produktu, jego koloru, rozmiaru, liczby sztuk, formy płatności, sposobu wysyłki, imienia ,nazwiska i adresu zamawiającego wraz z numerem telefonu i adresem e-mail, adresu wysyłki.
- Sklep Magdalena zastrzega sobie prawo ewentualnego dodatkowego potwierdzania drogą telefoniczna lub e-mailem zamówień składanych poprzez sklep internetowy, a także odmowę realizacji zamówień budzących wątpliwości.