Polityka prywatności
Administratorem danych osobowych odpowiedzialnym za ich przetwarzanie jest:
PPHU Magdalena Lesław Chwałek
Warszawska 227
39-400 Tarnobrzeg
leszek@magdalena.pl
Telefon: 606 926 288
Dziękujemy za Państwa zainteresowanie naszym sklepem internetowym. Ochrona Państwa prywatności jest dla nas bardzo ważna. Poniżej znajdą Państwo szczegółowe informacje dotyczące postępowania z Państwa danymi.
1. Dane dostępowe i hosting
Nasze strony internetowe można odwiedzać bez podawania danych osobowych. W przypadku każdego wywołania strony internetowej serwer zapisuje automatycznie jedynie tzw. logi serwera, np. nazwę żądanego pliku, Państwa adres IP, datę i godzinę wywołania, ilość przesyłanych danych oraz składającego zapytanie dostawcę usług internetowych (tzw. logi dostępowe) oraz dokumentuje wywołanie strony.
Dane te są analizowane wyłącznie w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania naszej strony internetowej i ulepszenia naszej oferty. Powyższe służy zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f RODO zabezpieczeniu naszego prawnie uzasadnionego interesu, polegającego na optymalnym, prawidłowym prezentowaniu naszych stron internetowych i oferty. Wszystkie dane dostępowe są usuwane w terminie siedmiu dni od momentu zakończenia Państwa wizyty na stronie.
Hosting
Usługi w zakresie hostingu i wyświetlania strony internetowej są częściowo świadczone na nasze zlecenie przez naszych usługodawców w ramach powierzenia przetwarzania danych. O ile niniejsza polityka prywatności nie stanowi inaczej, wszystkie dane dostępowe oraz dane zebrane w przewidzianych do tego celu formularzach na naszej stronie, będą przetwarzane na ich serwerach. W przypadku pytań dotyczących naszych usługodawców i podstaw współpracy z nimi, prosimy skontaktować się z nami. Nasze dane kontaktowe znajdą Państwo w punkcie „Nasze dane kontaktowe i Państwa prawa".
2. Gromadzenie i przetwarzanie danych w celach realizacji umowy, kontaktowych oraz założenia konta klienta
Gromadzimy dane osobowe wyłącznie wtedy, kiedy nam je Państwo dobrowolnie przekazują składając swoje zamówienie lub kontaktując się z nami (np. za pomocą formularza kontaktowego albo e-mailem). Pola obowiązkowe są oznaczone jako takie, ponieważ zawarte w nich dane są niezbędne do wykonania umowy lub rozpatrzenia sprawy, w której kontaktują się Państwo z nami. Bez ich podania nie można ukończyć zamówienia lub skontaktować się z nami. To, jakie dane są gromadzone, wynika bezpośrednio z formularzy, do których wprowadzane są dane. Z przekazanych przez Państwa danych korzystamy zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu wykonania umowy i udzielenia odpowiedzi na Państwa zapytania. Ponadto jeśli stosownie do art. 6 ust. 1 lit. a RODO udzielą Państwo swojej zgody na założenie konta klienta – będziemy przetwarzać niezbędne w tym celu Państwa dane osobowe. Dalsze informacje dotyczące przetwarzania Państwa danych, w szczególności w zakresie przekazywania danych naszym usługodawcom w celu realizacji zamówień, płatności i wysyłki, znajdą Państwo w kolejnych częściach niniejszej polityki prywatności.
Po całkowitym wykonaniu umowy lub usunięciu Państwa konta klienta, przetwarzanie Państwa danych zostanie ograniczone, a po upływie okresów przechowywania określonych w przepisach podatkowych i ustawie o rachunkowości dane te zostaną usunięte (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), chyba że wyrażą Państwo wyraźną zgodę (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) na dalsze korzystanie z tych danych lub zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa zastrzeżemy prawo do dalszego korzystania z danych winnych celach, o czym - w takiej sytuacji informujemy Państwa w niniejszej polityce prywatności. Państwa konto klienta może zostać usunięte w każdej chwili. W tym celu należy wysłać wiadomość na nasz adres kontaktowy wskazany w punkcie „Nasze dane kontaktowe i Państwa prawa" lub skorzystać z odpowiedniej funkcji w ustawieniach Państwa konta klienta.
System zarządzania towarami
W celu obsługi zamówień i realizacji umowy korzystamy również z zewnętrznego systemu zarządzania towarami. Nasi usługodawcy świadczą dla nas w tym zakresie usługi w ramach umowy powierzenia danych. Jeśli mają Państwo pytania dotyczące naszych usługodawców i podstaw naszej współpracy z nimi, prosimy skontaktować się z nami. Dane kontaktowe znajdą Państwo w punkcie „Nasze dane kontaktowe i Państwa prawa"
3. Przekazywanie danych celem realizacji dostawy
W celu wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) przekazujemy Państwa dane wybranej przez Państwa w procesie składania zamówienia firmie spedycyjnej, której zlecono dostawę zamówionych produktów.
4. Przetwarzanie danych celem realizacji płatności
W celu realizacji płatności w naszym sklepie internetowym współpracujemy z zewnętrznymi usługodawcami obsługującymi elektroniczne płatności online i przekazujemy Państwa dane wybranej przez Państwa w procesie składania zamówienia firmie obsługującej płatność. Powyższe służy realizacji umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO).
Przetwarzanie danych celem zapobiegania nadużyciom i optymalizacji płatności
W niektórych sytuacjach możemy przekazywać naszym usługodawcom dodatkowe informacje, które mogą zostać przez nich wykorzystane wraz z informacjami niezbędnymi do zrealizowania płatności. Usługodawcy ci działają wówczas na nasze zlecenie jako podmioty przetwarzające i świadczą dla nas usługi w zakresie zapobiegania nadużyciom i optymalizacji procesów płatności (np. fakturowanie, analiza kwestionowanych płatności, wsparcie księgowe). Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f RODO służy to realizacji naszych uzasadnionych interesów w zakresie ochrony przed nadużyciami i oszustwami oraz w zakresie skutecznego zarządzania płatnościami.
Zakup na raty
W przypadku wyboru płatności „zakup na raty” i wyrażenia stosownej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), Państwa dane osobowe (imię, nazwisko, adres, e-mail, numer telefonu, data urodzenia, adres IP, płeć) wraz z danymi niezbędnymi do realizacji transakcji (artykuł, kwota faktury, termin wymagalności, kwota łączna, numer faktury, podatki, waluta, data i godzina zamówienia) zostaną przekazane w celu realizacji płatności do naszego partnera "Platforma" Sp. z o.o., ul. Cyfrowa 2, 71-441 Szczecin, Polska. W celu zweryfikowania zdolności kredytowej klienta dokonującego zakupu na raty, nasz partner sprawdza i zbiera informacje z ogólnie dostępnych baz danych oraz od biur i agencji informacji gospodarczej. Listę usługodawców, od których uzyskiwane są informacje w tym także informacje na temat zdolności kredytowej klienta określane na podstawie modeli matematyczno-statystycznych, a także informacje dot. przetwarzania danych po ich przekazaniu naszemu partnerowi "Platforma" Sp. z o.o., znajdą Państwo w jego polityce prywatności na stronie: https://www.platformaratalna.pl/regulamin.
Otrzymane informacje dotyczące statystycznego prawdopodobieństwa braku płatności nasz partner "Platforma" Sp. z o.o. wykorzysta do podjęcia decyzji w zakresie nawiązania, realizacji lub zakończenia stosunku umownego. Mogą Państwo przedstawić swój punkt widzenia i nie zgodzić się z daną decyzją, kontaktując się w tym celu z naszym partnerem "Platforma" Sp. z o.o.. Wyrażona w procesie składania zamówienia zgoda na przekazanie danych może zostać przez Państwa odwołana bez podania przyczyny w każdym czasie ze skutkiem na przyszłość.
5. Kanały działań marketingowych: poczta e-mail (np. newsletter)
Reklama wysyłana e-mailem po zapisaniu się do newslettera
Jeśli zapiszą się Państwo do naszego newslettera, wówczas będziemy korzystać z przekazanych nam przez Państwa danych niezbędnych do celu regularnego przesyłania Państwu naszego newslettera drogą elektroniczną na podstawie udzielonej przez Państwa zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Mogą Państwo w każdej chwili zrezygnować z otrzymywania newslettera, wysyłając nam wiadomość na nasz adres kontaktowy wskazany w punkcie „Nasze dane kontaktowe i Państwa prawa" lub korzystając z odpowiedniego linka zamieszczonego w newsletterze. Po wyrejestrowaniu się usuniemy Państwa adre